Analityka internetowa ma za zadanie pomóc w poprawie funkcjonalności witryny poprzez dokładne zrozumienie zachowania klientów i poruszania się ich po witrynie. A co za tym idzie, jej celem jest optymalizacja funkcji biznesowych i zwiększenie efektywności prowadzonych działań.
Postaw na doświadczonych specjalistów, którzy dostarczą Ci rzetelne dane.
Korzyści z analityki internetowej. Zrób więcej dla swojego biznesu w internecie.
Użytkownicy. Poznasz kim są i jakie potrzeby mają użytkownicy Twojego serwisu. Zidentyfikujesz największe problemy Twoich potencjalnych klientów.
Ruch. Dowiesz się jak wygląda ruch w Twoim serwisie. Jakie kanały pozyskiwania są najbardziej efektywne a z jakich powinieneś zrezygnować.
Optymalizacja serwisu. Określisz, które elementy witryny wymagają poprawy, i jak należy je zoptymalizować. Poprawisz ścieżki zakupowe użytkowników.
Dołącz do grona klientów, którzy posiadają rzetelne dane i potrafią je wykorzystać
Etapy działania
Jak wdrożyć analitykę internetową?
Skuteczna analityka internetowa zaczyna się od uporządkowania danych i wdrożenia odpowiednich narzędzi. Na podstawie audytu, celów biznesowych i zachowań użytkowników tworzymy system, który dostarcza wartościowe informacje wspierające decyzje i zwiększające zyski.
Jeżeli Twoja witryna miała już wcześniej zaimplementowane narzędzia analityczne, naszą współpracę rozpoczynamy od wykonania kompleksowej oceny konfiguracji Google Analytics i innych narzędzi.
Krok 2
Rozpoznanie potrzeb i analiza celów biznesowych
Następnym etapem (a w przypadku braku wcześniejszej konfiguracji narzędzi, pierwszym krokiem), będzie przeanalizowanie i ocena głównych kierunków rozwojowych i celów Twojego biznesu.
Krok 3
Implementacja narzędzi analitycznych i rozpoczęcie zbierania danych
Właściwe wdrożenie nowych narzędzi analitycznych, a także weryfikacja konfiguracji tych wcześniej zaimplementowanych, daje gwarancję poprawności zbierania danych.
Krok 4
Analiza danych, raportów i wyciąganie wniosków
Poświęcamy dużo uwagi przygotowywaniu czytelnych i przejrzystych raportów, interpretacji zebranych danych, a także wyciąganiu praktycznych wniosków z analizowanego materiału.
Krok 5
Tworzenie rekomendacji
Po przeanalizowaniu zebranych danych i zdefiniowaniu problemu, tworzymy rekomendacje, których celem jest pomoc w ulepszaniu działania strony internetowej, a co za tym idzie Twojego biznesu.
“Data Wolves jest firmą nastawioną na skuteczne rozwiązywanie problemów. Wykonują bardzo dobrze swoją pracę, nierzadko przekraczając nasze oczekiwania.Ciężko znaleźć kogoś o tak szerokim zakresie kompetencji”
Joanna Zenker-Korzeniewska
Ekspert ds. SEO | Radio ZET
"Współpraca z Data Wolves przebiega zawsze efektywnie, sprawnie oraz na wysokim poziomie merytorycznym. Jedna z nielicznych agencji, która jest naprawdę ukierunkowana na poszukiwanie rozwiązań."
Agata Bekrycht
PPC | Nationale Nederlanden
"Profesjonalizm, życzliwość i chęć pomocy zespołu Data Wolves są godne podkreślenia. Od początku współpracy byli otwarci na nasze potrzeby, a wszystkie zadania wykonali terminowo i zgodnie z ustaleniami. Gorąco polecam!"
Adriana Lisowska
Head of Marketing | Dekoria
"Wspierają nas przy niestandardowych implementacjach Google Analytics, uzupełniając nasze kompetencje w obszarze analityki od A do Z oraz spełniając oczekiwania dotyczące projektu, a także dotrzymując terminów."
Mat Zaleski
Co-Founder | Webnomads
"Współpraca przebiegła bez zarzutów. Otrzymaliśmy pełną implementację GA4, a kiedy pojawiły się pytania, uzyskaliśmy wyczerpujące odpowiedzi. Implementacja została wykonana na czas, dlatego zdecydowanie polecamy."
Aleksander Adam
Brand Manager | Deepbreath
"Gdy mam jakiekolwiek wątpliwości związane z analityką, mogę skontaktować się z zaufanym partnerem. Data Wolves potrafi w rzetelny oraz prosty sposób wyjaśnić najbardziej skomplikowane zagadnienia analityczne."
Adrian Galak
PPC | Infermedica
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas abyśmy mogli poznać Twoje potrzeby. Pomożemy Ci w określeniu celów i indywidualnym dopasowaniu oferty.
3x increase in their top-line revenue since Artifact.
Dziękujemy za przesłanie wiadomości! Odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej to możliwe.
Coś poszło nie tak :( Spróbuj ponownie lub napisz do nas maila na kontakt@datawolves.pl