Konfiguracja
Google Analytics 4

Wdrażamy GA4 i od pierwszego dnia dostarczamy precyzyjne dane o tym, kto odwiedza Twój serwis oraz co prowadzi do zakupu. Każdy raport zamienia się w plan zwiększania sprzedaży. Korzystamy z rozwiązań działających szybko, dokładnie i bez miejsca na domysły.
Dowiedz się więcej
Dowiedz się więcej
Usługa zrealizowana dla:
i innych
konfiguracja_ga4
gradient_data_wolves
+100
Zakończonych sukcesem wdrożeń
Google Analytics 4
Najnowocześniejsze narzędzie analityczne od Google, stworzone dla firm działających online. GA4 mierzy każdy ruch i odsłania zachowania użytkowników w serwisach oraz sklepach internetowych. Analiza oparta na zdarzeniach pozwala zrozumieć, co prowadzi do rzeczywistej sprzedaży.
Napisz do nas
Napisz do nas
google_analytics_mobile
gradient-map-2_data_wolves
Postaw na doświadczenie
W Datawolves zrealizowaliśmy ponad 100 wdrożeń Google Analytics 4 - od małych serwisów po platformy z milionami użytkowników dziennie. Każdy projekt doprowadzony do pełnej gotowości, bez miejsca na błędy.
Zaufaj specjalistom
Certyfikowany zespół, który dba o Twój biznes od pierwszego dnia. Spotkaliśmy się z każdą możliwą konfiguracją GA4 i zawsze doprowadziliśmy ją do perfekcji. Rzetelne dane to podstawa trwałego wzrostu.
Dedykowane wdrożenie
Tworzymy konfigurację skrojoną pod Twój model działania. Żadnych szablonów i kompromisów – tylko rozwiązania wspierające cele Twojego brandu.
Filary działania narzędzia. Fundamenty Google Analytics 4​
icon-flash-on_data_wolves
Użytkownicy
Poznasz zachowania odwiedzających na każdym etapie kontaktu z marką. Dowiesz się, kto jest Twoim klientem, czym się interesuje i jak korzysta z Twojej strony.
interface-icon-check_data_wolves
Segmentacja 360°
interface-icon-check_data_wolves
Identyfikacja użytkowników
interface-icon-check_data_wolves
Technologie
interface-icon-check_data_wolves
i wiele innych
gradient_data_wolves
icon-plug_data_wolves
Skuteczność strony
Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 pozwala efektywnie zoptymalizować ścieżkę zakupową na stronie oraz jej pozostałe elementy.
interface-icon-check_data_wolves
Analizy ścieżek konwersji
interface-icon-check_data_wolves
Zaangażowanie użytkowników
interface-icon-check_data_wolves
Weryfikacja miejsc utraty użytkowników
interface-icon-check_data_wolves
i wiele innych
gradient_data_wolves
icon-nebula_data_wolves
Przychody
Lepsze poznanie użytkowników a następnie poprawa skuteczności strony pozwoli ci stale pracować nad wzrostem przychodów generowanych na stronie.
interface-icon-check_data_wolves
Realne przychody
interface-icon-check_data_wolves
Skuteczność kanałów i zaawansowane modele atrybucji
interface-icon-check_data_wolves
Prognoza LTV
interface-icon-check_data_wolves
i wiele innych
gradient_data_wolves
Wykorzystaj nowe możliwości Google Analytics 4​
Nowa wersja Google Analytics jest największą dotychczasową rewolucją google’owskiego narzędzia. GA4 jest oparta na zupełnie nowym modelu danych. W porównaniu ze swoim poprzednikiem tak zwana Czwórka jest bardziej czuła na ochronę prywatności, co jest odpowiedzią na otoczenie prawne. Poprawna konfiguracja Google Analytics 4 umożliwia wielowymiarowe badanie zachowań użytkowników, korzystających z różnych urządzeń, co gwarantuje szczegółowe i wiarygodne dane.
gradient-map-2_data_wolves
icon-positive-dynamic-white_data_wolves
Nowy model danych
Czwórka opiera się wyłącznie na zdarzeniach – znane z Universal Analytics odsłony również trafiły teraz do kategorii zdarzeń.
gradient-map-2_data_wolves
icon-processor-white_data_wolves
Rzadsze próbkowanie
Raporty otrzymywane z Google Analytics 4 są w pełni oparte na danych, ponieważ są próbkowane dużo rzadziej, niż miało to miejsca w Universalu.
gradient_data_wolves
icon-radio-waves-white_data_wolves
Większe możliwości analiz
W GA4 masz możliwość dostosowywania narzędzia oraz raportów do swoich zindywidualizowanych potrzeb biznesowych. Korzystanie z GA4 umożliwia tworzenie raportów „szytych na miarę” w oparciu m.in. o kohorty, rozbudowane lejki czy też ścieżki użytkownika.
gradient_data_wolves
icon-nas-white_data_wolves
Podejście do użytkownika
W Google Analytics 4 priorytet w analizie danych został całkowicie zmieniony. Teraz to użytkownik jest głównym ogniwem. W Universalu najważniejszym parametrem była sesja, do której przypisywani byli użytkownicy, liczby odsłon oraz zdarzenia.
Dołącz do grona klientów, którzy posiadają rzetelne dane i potrafią je wykorzystać
klienci_loga (1)
Etapy wdrożenia Google Analytics 4
Jak wygląda modelowy proces wdrożenia GA4?
Wdrożenie Google Analytics 4 to nie tylko instalacja kodu, ale przemyślany proces oparty na celach biznesowych, strukturze danych i realnych potrzebach użytkowników. Pracujemy w oparciu o dane - od audytu, przez mapowanie zdarzeń, aż po konfigurację raportów, które naprawdę wspierają decyzje.
Napisz do nas
Napisz do nas
interface-icon-check-white_data_wolves
Krok 1
Bezpłatny audyt obecnego wdrożenia
Jeżeli posiadasz już dodane narzędzie GA4 w strukturze swojej strony to naszą współpracę rozpoczynamy od wykonania kompleksowej oceny konfiguracji Google Analytics i innych narzędzi. Na jego podstawie określamy co z naszej perspektywy warto zmienić.

Przygotowujemy strategię realizacji poszczególnych obszarów.
Krok 2
Przygotowanie zakresu wdrożenia wraz z wyceną
Następnym etapem (a w przypadku braku wcześniejszej konfiguracji narzędzi, pierwszym krokiem), będzie przeanalizowanie i ocena głównych kierunków rozwojowych i celów Twojego biznesu.

Na tej podstawie przygotowujemy kompletny zakres wdrożenia wraz z wyceną naszych prac.
Krok 3
Implementacja narzędzi analitycznych i rozpoczęcie zbierania danych
Przechodzimy do właściwych prac, których celem jest dostarczenie Ci rzetelnych danych.
Krok 4
Dokumentacja wdrożenia
Po przeprowadzeniu oceny jakości danych zebranych w Google Analytics 4 przesyłamy Ci pełną dokumentację analityczną. Jeśli potrzebujesz to omawiamy się również na szkolenie z obsługi narzędzia.
Krok 5
Wsparcie analityczne
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań lub zagwostek służymy pomocą. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Chcę niezobowiązujący audyt!
Chcę niezobowiązujący audyt!
Konfiguracja Google Analytics 4. Najczęściej zadawane pytania​
Co to jest Google Analytics 4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Google Analytics 4 (GA4) to najnowsza wersja popularnej platformy analitycznej Google Analytics, zaprojektowana, aby dostarczać bardziej zaawansowane i elastyczne możliwości analizy danych w porównaniu do swojego poprzednika, Universal Analytics. GA4 został wprowadzony jako odpowiedź na rosnące potrzeby użytkowników w zakresie zrozumienia interakcji na różnych urządzeniach i platformach oraz lepszej integracji z innymi narzędziami Google.
Czy Google Analytics 4 jest darmowe?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Google Analytics 4 jest darmowym narzędziem oferowanym przez firmę Google. Użytkownicy mogą korzystać z podstawowych funkcji Google Analytics bez żadnych opłat. Jednakże dla bardziej zaawansowanych potrzeb, takich jak większe ilości danych czy bardziej zaawansowane opcje analizy, Google oferuje płatne plany w ramach Google Analytics 360, które są częścią ich oferty premium.

Google Analytics 360 jest przeznaczony dla dużych przedsiębiorstw a jego cena uzależniona jest od miesięcznej liczby zdarzeń generowanych przez użytkowników na serwisie internetowym. Koszt tej wersji jest zazwyczaj ustalany indywidualnie i może sięgać kilku tysięcy dolarów miesięcznie, w zależności od specyficznych potrzeb i skali użytkowania.
Czy można samodzielnie skonfigurować Google Analytics 4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
W przypadku samodzielnej implementacji zapoznaj się szczegółowo z dokumentacją Google. Zachęcamy jednak do skorzystania z usług profesjonalistów. Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z sytuacją gdzie wszystko było wdrożone poprawnie u naszych klientów.

Zachęcamy do zapoznania się z naszym przewodnikiem: “Pierwsze kroki z Google Analytics”.
Jak założyć konto Google Analytics?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Poniżej przesyłamy instrukcję krok po kroku co należy zrobić.

Krok 1: Utwórz konto Google Analytics
→ Zaloguj się na swoje konto Google. Jeśli jeszcze go nie masz, zarejestruj się na accounts.google.com.
→ Otwórz Google Analytics poprzez przejście na stronę analytics.google.com.

Krok 2: Utwórz nową usługę GA4 (konfiguracja strumienia danych)
→ W panelu administracyjnym kliknij na Administracja (ikona zębatki w lewym dolnym rogu).
→ W kolumnie „Konto” wybierz konto, do którego chcesz dodać GA4. Jeśli nie masz jeszcze konta, utwórz nowe.
→ W kolumnie „Usługa” kliknij Utwórz usługę.
→ Wypełnij informacje o swojej stronie internetowej lub aplikacji mobilnej.
→ Wybierz Utwórz usługę Google Analytics 4 i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Zachęcamy do zapoznania się z naszym przewodnikiem: “Pierwsze kroki z Google Analytics”.
Jakie narzędzia można zintegrować z GA4? ​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Google Analytics 4 oferuje różnorodne możliwości integracji z innymi narzędziami i platformami. Oto niektóre z kluczowych narzędzi, które można zintegrować z GA4:

Google Ads - Integracja z Google Ads pozwala na śledzenie konwersji i optymalizację kampanii reklamowych bezpośrednio w GA4. Można analizować, jak reklamy wpływają na zachowanie użytkowników na stronie i optymalizować je w celu maksymalizacji ROI.

Google Search Console - Połączenie GA4 z Google Search Console umożliwia analizę danych dotyczących wydajności w wyszukiwarce. To połączenie pozwala na lepsze zrozumienie, jak treści witryny są indeksowane i jak są widoczne w wynikach wyszukiwania.

Google BigQuery - GA4 może eksportować dane do Google BigQuery, co umożliwia zaawansowane analizy i integracje z innymi danymi w przedsiębiorstwie. To szczególnie cenne dla dużych organizacji potrzebujących szczegółowych analiz i raportów.

Oprócz wspomnianych powyżej GA4 możemy połączyć z Google AdSense, Google Ad Manager, Google Merchant Center czy Google Play.
Jakie rodzaje zdarzeń można śledzić w Google Analytics 4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
W GA4 możesz śledzić różnorodne zdarzenia, takie jak kliknięcia, zakupy, wypełnienia formularzy, oglądanie wideo i wiele innych interakcji użytkowników z Twoją stroną lub aplikacją. Na sklepach internetowych rekomendujemy wdrożenie takich zdarzeń jak: view_item, view_item_list, select_item, view_promotion, select_promotion, add_to_cart, remove_from_cart, begin_checkout, add_payment_info, add_shipping_info, purchase, refund, view_cart
Jak długo dane są przechowywane w Google Analytics 4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
W Google Analytics 4 (GA4) długość przechowywania danych użytkowników i zdarzeń można dostosować w ustawieniach usługi. Domyślnie GA4 oferuje dwa okresy przechowywania danych: 2 oraz 14 miesięcy.
​​Czy mogę śledzić aplikacje mobilne za pomocą Google Analytics 4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Tak, możesz śledzić aplikacje mobilne za pomocą Google Analytics 4 (GA4). GA4 jest zaprojektowany do śledzenia zarówno stron internetowych, jak i aplikacji mobilnych, co umożliwia kompleksową analizę danych z różnych platform. Śledzenie aplikacji mobilnych w GA4 jest możliwe dzięki integracji z Firebase, platformą Google dla aplikacji mobilnych.
Jak długo trwa wdrożenie Google Analytics 4 (GA4)?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Czas potrzebny na wdrożenie Google Analytics 4 (GA4) może się znacznie różnić w zależności od różnych czynników, takich jak skomplikowanie struktury witryny, wymagania biznesowe, zasoby dostępne do wdrożenia oraz poziom zaawansowania użytkownika.

Dla małych witryn z prostą strukturą, wdrożenie GA4 może zająć zaledwie kilka dni. Jednak dla dużych przedsiębiorstw z wieloma domenami, subdomenami i zaawansowanymi funkcjonalnościami, proces ten może trwać kilka tygodni lub nawet miesięcy.
Czy można zaimportować dane z Google Analytics Universal do GA4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Nie, bezpośrednie importowanie danych historycznych z Universal Analytics (UA) do Google Analytics 4 (GA4) nie jest możliwe. GA4 korzysta z zupełnie innej architektury i modelu danych niż Google Analytics Universal, co oznacza, że struktury danych są niekompatybilne. GA4 skupia się na zdarzeniach i parametrach jako głównych elementach zbierania danych, podczas gdy Universal Analytics używał bardziej tradycyjnego modelu opartego na sesjach i odsłonach stron. To sprawia, że przekształcenie danych między tymi systemami jest niemożliwe bez znacznych modyfikacji.
Czy do wdrożenia Google Analytics 4 trzeba zaangażować programistów?  ​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Wdrożenie Google Analytics 4 (GA4) może wymagać zaangażowania programistów, szczególnie w zależności od złożoności wymagań i specyfiki witryny lub aplikacji.

Oto kilka aspektów, które mogą wymagać wsparcia technicznego:
→ całą analitykę internetową rekomendujemy aby wdrażać z użyciem Google Tag Managera, które powinno być umieszczone na każdej stronie witryny. Warto aby był on dodany na twojej stronie internetowej
→ we wdrożeniu zdarzeń e-commerce bazujemy głównie na skryptach datalayer, które pozwalają na przekazywanie danych do Google Analytics oraz innych narzędzi marketingowych
Co to jest Google Tag Manager?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Google Tag Manager (GTM) to bezpłatne narzędzie od Google, które umożliwia łatwe zarządzanie i wdrażanie tagów śledzenia oraz związanych z nimi kodów JavaScript. Dzięki niemu mamy możliwość stosunkowo łatwego edytowania niestandardowego kodu HTML na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej, bez potrzeby ingerencji w sam kod strony. Tagi te mogą być używane do zbierania danych analitycznych, śledzenia konwersji, uruchamiania kampanii remarketingowych, a także do innych celów marketingowych i optymalizacyjnych.

To właśnie z pomocą Google Tag Manager implementujemy GA4.
Dlaczego warto zaimplementować GA4 z Data Wolves?  ​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Implementacja Google Analytics 4 (GA4) z firmą specjalizującą się w analityce internetowej, taką jak my, przynosi liczne korzyści. Posiadamy odpowiednie doświadczenie i specjalistyczną wiedzę, które zapewnią, że Twoje wdrożenie GA4 będzie nie tylko poprawne, ale również zoptymalizowane pod kątem osiągnięcia Twoich celów biznesowych.

Zapewniamy, że GA4 będzie skonfigurowany zgodnie z unikalnymi potrzebami Twojej firmy. Obejmuje to identyfikację kluczowych wskaźników wydajności (KPI), konfigurację niestandardowych zdarzeń i konwersji oraz optymalizację śledzenia użytkowników na różnych urządzeniach i platformach.
Jeśli masz więcej pytań lub po prostu chcesz skontaktować się z naszym zespołem, kliknij poniższy przycisk.
Napisz do nas
Napisz do nas
wojtek_bednarski
Cześć 👋 Tutaj Wojtek - założyciel Data Wolves.
Masz problemy z danymi lub konwersją? Zapraszam na bezpłatną konsultację.
Napisz do nas
Napisz do nas
Sprawdź, co mówią o nas nasi Klienci
gradient_data_wolves
joanna_zenker
“Data Wolves jest firmą nastawioną na skuteczne rozwiązywanie problemów. Wykonują bardzo dobrze swoją pracę, nierzadko przekraczając nasze oczekiwania.Ciężko znaleźć kogoś o tak szerokim zakresie kompetencji”
Joanna Zenker-Korzeniewska
Ekspert ds. SEO | Radio ZET
gradient_data_wolves
agatabekrycht
"Współpraca z Data Wolves przebiega zawsze efektywnie, sprawnie oraz na wysokim poziomie merytorycznym. Jedna z nielicznych agencji, która jest naprawdę ukierunkowana na poszukiwanie rozwiązań."
Agata Bekrycht
PPC | Nationale Nederlanden
gradient_data_wolves
client_data_wolves
"Profesjonalizm, życzliwość i chęć pomocy zespołu Data Wolves są godne podkreślenia. Od początku współpracy byli otwarci na nasze potrzeby, a wszystkie zadania wykonali terminowo i zgodnie z ustaleniami. Gorąco polecam!"
Adriana Lisowska
Head of Marketing | Dekoria
gradient_data_wolves
mat_zaleski
"Wspierają nas przy niestandardowych implementacjach Google Analytics, uzupełniając nasze kompetencje w obszarze analityki od A do Z oraz spełniając oczekiwania dotyczące projektu, a także dotrzymując terminów."
Mat Zaleski
Co-Founder | Webnomads
gradient_data_wolves
client_data_wolves
"Współpraca przebiegła bez zarzutów. Otrzymaliśmy pełną implementację GA4, a kiedy pojawiły się pytania, uzyskaliśmy wyczerpujące odpowiedzi. Implementacja została wykonana na czas, dlatego zdecydowanie polecamy."
Aleksander Adam
Brand Manager | Deepbreath
gradient_data_wolves
client_data_wolves
"Gdy mam jakiekolwiek wątpliwości związane z analityką, mogę skontaktować się z zaufanym partnerem. Data Wolves potrafi w rzetelny oraz prosty sposób wyjaśnić najbardziej skomplikowane zagadnienia analityczne."
Adrian Galak
PPC | Infermedica
interace-icon-arrow-right_data_wolves
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas abyśmy mogli poznać Twoje potrzeby. Pomożemy Ci w określeniu celów i indywidualnym dopasowaniu oferty.
wojtek_bednarski
gradient_data_wolves
logo-contiuumai-white_data_wolves
3x increase in their top-line revenue since Artifact.
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Dziękujemy za przesłanie wiadomości!
Odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej to możliwe.
Coś poszło nie tak :( Spróbuj ponownie lub napisz do nas maila na kontakt@datawolves.pl
Daj się poznać!