Konfiguracja
Google Analytics 4

Poprawne wdrożenie Google Analytics to pierwszy krok w celu właściwego podejmowania decyzji biznesowych oraz poznania użytkowników, których pozyskujesz na swój serwis internetowy.

Postaw na doświadczonych specjalistów, którzy dostarczą Ci rzetelne dane.
Dowiedz się więcej
Dowiedz się więcej
Usługa zrealizowana dla:
i innych
konfiguracja_ga4
gradient_data_wolves
+100
Zakończonych sukcesem wdrożeń
Google Analytics 4
Google Analytics 4 to najnowsze rozwiązanie analityczne od Google dostępne dla każdej firmy działającej online. Narzędzie do analityki internetowej pomaga w mierzeniu ruchu i poznawaniu zachowań użytkowników na serwisach i sklepach internetowych. W tym celu GA4 używa danych opartych na zdarzeniach.
Napisz do nas
Napisz do nas
google_analytics_mobile
gradient-map-2_data_wolves
Postaw na doświadczenie. Przeprowadziliśmy już ponad 100 różnych konfiguracji Google Analytics 4 na stronach usługowych oraz sklepach internetowych. Pracowaliśmy zarówno na małych serwisach oraz takich, które mają kilka milionów użytkowników dziennie.
Zaufaj specjalistom. Mamy certyfikowanych specjalistów, którzy zaopiekują się Twoim biznesem. Jeszcze nie spotkaliśmy się z konfiguracją Google Analytics, w której nie trzeba było czegoś poprawić. Tylko rzetelne dane pozwalają efektywnie rozwijać biznes.
Dedykowane wdrożenie. Implementację przygotowujemy indywidualnie do potrzeb Twojego biznesu. Nie pracujemy na szablonowych rozwiązaniach.

Przekonasz się o tym przy pierwszym kontakcie z nami!
Filary działania narzędzia. Fundamenty Google Analytics 4​
icon-flash-on_data_wolves
Użytkownicy
Google Analytics 4 daje lepsze możliwości analizy zachowań użytkownika na wielu poziomach. Zaawansowane wdrożenie pozwoli poznać potencjalnych klientów.
interface-icon-check_data_wolves
Segmentacja 360°
interface-icon-check_data_wolves
Identyfikacja użytkowników
interface-icon-check_data_wolves
Technologie
interface-icon-check_data_wolves
i wiele innych
gradient_data_wolves
icon-plug_data_wolves
Skuteczność strony
Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 pozwala efektywnie zoptymalizować ścieżkę zakupową na stronie oraz jej pozostałe elementy.
interface-icon-check_data_wolves
Analizy ścieżek konwersji
interface-icon-check_data_wolves
Zaangażowanie użytkowników
interface-icon-check_data_wolves
Weryfikacja miejsc utraty użytkowników
interface-icon-check_data_wolves
i wiele innych
gradient_data_wolves
icon-nebula_data_wolves
Przychody
Lepsze poznanie użytkowników a następnie poprawa skuteczności strony pozwoli ci stale pracować nad wzrostem przychodów generowanych na stronie.
interface-icon-check_data_wolves
Realne przychody
interface-icon-check_data_wolves
Skuteczność kanałów i zaawansowane modele atrybucji
interface-icon-check_data_wolves
Prognoza LTV
interface-icon-check_data_wolves
i wiele innych
gradient_data_wolves
Wykorzystaj nowe możliwości Google Analytics 4​
Nowa wersja Google Analytics jest największą dotychczasową rewolucją google’owskiego narzędzia. GA4 jest oparta na zupełnie nowym modelu danych. W porównaniu ze swoim poprzednikiem tak zwana Czwórka jest bardziej czuła na ochronę prywatności, co jest odpowiedzią na otoczenie prawne. Poprawna konfiguracja Google Analytics 4 umożliwia wielowymiarowe badanie zachowań użytkowników, korzystających z różnych urządzeń, co gwarantuje szczegółowe i wiarygodne dane.
gradient-map-2_data_wolves
icon-positive-dynamic-white_data_wolves
Nowy model danych
Czwórka opiera się wyłącznie na zdarzeniach – znane z Universal Analytics odsłony również trafiły teraz do kategorii zdarzeń.
gradient-map-2_data_wolves
icon-processor-white_data_wolves
Rzadsze próbkowanie
Raporty otrzymywane z Google Analytics 4 są w pełni oparte na danych, ponieważ są próbkowane dużo rzadziej, niż miało to miejsca w Universalu.
gradient_data_wolves
icon-radio-waves-white_data_wolves
Większe możliwości analiz
W GA4 masz możliwość dostosowywania narzędzia oraz raportów do swoich zindywidualizowanych potrzeb biznesowych. Korzystanie z GA4 umożliwia tworzenie raportów „szytych na miarę” w oparciu m.in. o kohorty, rozbudowane lejki czy też ścieżki użytkownika.
gradient_data_wolves
icon-nas-white_data_wolves
Podejście do użytkownika
W Google Analytics 4 priorytet w analizie danych został całkowicie zmieniony. Teraz to użytkownik jest głównym ogniwem. W Universalu najważniejszym parametrem była sesja, do której przypisywani byli użytkownicy, liczby odsłon oraz zdarzenia.
Dołącz do grona klientów, którzy posiadają rzetelne dane i potrafią je wykorzystać
klienci_loga (1)
Etapy wdrożenia Google Analytics 4
Jak wygląda modelowy proces wdrożenia GA4?
Wdrożenie Google Analytics 4 to nie tylko instalacja kodu, ale przemyślany proces oparty na celach biznesowych, strukturze danych i realnych potrzebach użytkowników. Pracujemy w oparciu o dane - od audytu, przez mapowanie zdarzeń, aż po konfigurację raportów, które naprawdę wspierają decyzje.
Napisz do nas
Napisz do nas
interface-icon-check-white_data_wolves
Krok 1
Bezpłatny audyt obecnego wdrożenia
Jeżeli posiadasz już dodane narzędzie GA4 w strukturze swojej strony to naszą współpracę rozpoczynamy od wykonania kompleksowej oceny konfiguracji Google Analytics i innych narzędzi. Na jego podstawie określamy co z naszej perspektywy warto zmienić.

Przygotowujemy strategię realizacji poszczególnych obszarów.
Krok 2
Przygotowanie zakresu wdrożenia wraz z wyceną
Następnym etapem (a w przypadku braku wcześniejszej konfiguracji narzędzi, pierwszym krokiem), będzie przeanalizowanie i ocena głównych kierunków rozwojowych i celów Twojego biznesu.

Na tej podstawie przygotowujemy kompletny zakres wdrożenia wraz z wyceną naszych prac.
Krok 3
Implementacja narzędzi analitycznych i rozpoczęcie zbierania danych
Przechodzimy do właściwych prac, których celem jest dostarczenie Ci rzetelnych danych.
Krok 4
Dokumentacja wdrożenia
Po przeprowadzeniu oceny jakości danych zebranych w Google Analytics 4 przesyłamy Ci pełną dokumentację analityczną. Jeśli potrzebujesz to omawiamy się również na szkolenie z obsługi narzędzia.
Krok 5
Wsparcie analityczne
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań lub zagwostek służymy pomocą. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Chcę niezobowiązujący audyt!
Chcę niezobowiązujący audyt!
Konfiguracja Google Analytics 4. Najczęściej zadawane pytania​
Co to jest Google Analytics 4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Google Analytics 4 (GA4) to najnowsza wersja popularnej platformy analitycznej Google Analytics, zaprojektowana, aby dostarczać bardziej zaawansowane i elastyczne możliwości analizy danych w porównaniu do swojego poprzednika, Universal Analytics. GA4 został wprowadzony jako odpowiedź na rosnące potrzeby użytkowników w zakresie zrozumienia interakcji na różnych urządzeniach i platformach oraz lepszej integracji z innymi narzędziami Google.
Czy Google Analytics 4 jest darmowe?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Google Analytics 4 jest darmowym narzędziem oferowanym przez firmę Google. Użytkownicy mogą korzystać z podstawowych funkcji Google Analytics bez żadnych opłat. Jednakże dla bardziej zaawansowanych potrzeb, takich jak większe ilości danych czy bardziej zaawansowane opcje analizy, Google oferuje płatne plany w ramach Google Analytics 360, które są częścią ich oferty premium.

Google Analytics 360 jest przeznaczony dla dużych przedsiębiorstw a jego cena uzależniona jest od miesięcznej liczby zdarzeń generowanych przez użytkowników na serwisie internetowym. Koszt tej wersji jest zazwyczaj ustalany indywidualnie i może sięgać kilku tysięcy dolarów miesięcznie, w zależności od specyficznych potrzeb i skali użytkowania.
Czy można samodzielnie skonfigurować Google Analytics 4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
W przypadku samodzielnej implementacji zapoznaj się szczegółowo z dokumentacją Google. Zachęcamy jednak do skorzystania z usług profesjonalistów. Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z sytuacją gdzie wszystko było wdrożone poprawnie u naszych klientów.

Zachęcamy do zapoznania się z naszym przewodnikiem: “Pierwsze kroki z Google Analytics”.
Jak założyć konto Google Analytics?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Poniżej przesyłamy instrukcję krok po kroku co należy zrobić.

Krok 1: Utwórz konto Google Analytics
→ Zaloguj się na swoje konto Google. Jeśli jeszcze go nie masz, zarejestruj się na accounts.google.com.
→ Otwórz Google Analytics poprzez przejście na stronę analytics.google.com.

Krok 2: Utwórz nową usługę GA4 (konfiguracja strumienia danych)
→ W panelu administracyjnym kliknij na Administracja (ikona zębatki w lewym dolnym rogu).
→ W kolumnie „Konto” wybierz konto, do którego chcesz dodać GA4. Jeśli nie masz jeszcze konta, utwórz nowe.
→ W kolumnie „Usługa” kliknij Utwórz usługę.
→ Wypełnij informacje o swojej stronie internetowej lub aplikacji mobilnej.
→ Wybierz Utwórz usługę Google Analytics 4 i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Zachęcamy do zapoznania się z naszym przewodnikiem: “Pierwsze kroki z Google Analytics”.
Jakie narzędzia można zintegrować z GA4? ​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Google Analytics 4 oferuje różnorodne możliwości integracji z innymi narzędziami i platformami. Oto niektóre z kluczowych narzędzi, które można zintegrować z GA4:

Google Ads - Integracja z Google Ads pozwala na śledzenie konwersji i optymalizację kampanii reklamowych bezpośrednio w GA4. Można analizować, jak reklamy wpływają na zachowanie użytkowników na stronie i optymalizować je w celu maksymalizacji ROI.

Google Search Console - Połączenie GA4 z Google Search Console umożliwia analizę danych dotyczących wydajności w wyszukiwarce. To połączenie pozwala na lepsze zrozumienie, jak treści witryny są indeksowane i jak są widoczne w wynikach wyszukiwania.

Google BigQuery - GA4 może eksportować dane do Google BigQuery, co umożliwia zaawansowane analizy i integracje z innymi danymi w przedsiębiorstwie. To szczególnie cenne dla dużych organizacji potrzebujących szczegółowych analiz i raportów.

Oprócz wspomnianych powyżej GA4 możemy połączyć z Google AdSense, Google Ad Manager, Google Merchant Center czy Google Play.
Jakie rodzaje zdarzeń można śledzić w Google Analytics 4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
W GA4 możesz śledzić różnorodne zdarzenia, takie jak kliknięcia, zakupy, wypełnienia formularzy, oglądanie wideo i wiele innych interakcji użytkowników z Twoją stroną lub aplikacją. Na sklepach internetowych rekomendujemy wdrożenie takich zdarzeń jak: view_item, view_item_list, select_item, view_promotion, select_promotion, add_to_cart, remove_from_cart, begin_checkout, add_payment_info, add_shipping_info, purchase, refund, view_cart
Jak długo dane są przechowywane w Google Analytics 4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
W Google Analytics 4 (GA4) długość przechowywania danych użytkowników i zdarzeń można dostosować w ustawieniach usługi. Domyślnie GA4 oferuje dwa okresy przechowywania danych: 2 oraz 14 miesięcy.
​​Czy mogę śledzić aplikacje mobilne za pomocą Google Analytics 4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Tak, możesz śledzić aplikacje mobilne za pomocą Google Analytics 4 (GA4). GA4 jest zaprojektowany do śledzenia zarówno stron internetowych, jak i aplikacji mobilnych, co umożliwia kompleksową analizę danych z różnych platform. Śledzenie aplikacji mobilnych w GA4 jest możliwe dzięki integracji z Firebase, platformą Google dla aplikacji mobilnych.
Jak długo trwa wdrożenie Google Analytics 4 (GA4)?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Czas potrzebny na wdrożenie Google Analytics 4 (GA4) może się znacznie różnić w zależności od różnych czynników, takich jak skomplikowanie struktury witryny, wymagania biznesowe, zasoby dostępne do wdrożenia oraz poziom zaawansowania użytkownika.

Dla małych witryn z prostą strukturą, wdrożenie GA4 może zająć zaledwie kilka dni. Jednak dla dużych przedsiębiorstw z wieloma domenami, subdomenami i zaawansowanymi funkcjonalnościami, proces ten może trwać kilka tygodni lub nawet miesięcy.
Czy można zaimportować dane z Google Analytics Universal do GA4?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Nie, bezpośrednie importowanie danych historycznych z Universal Analytics (UA) do Google Analytics 4 (GA4) nie jest możliwe. GA4 korzysta z zupełnie innej architektury i modelu danych niż Google Analytics Universal, co oznacza, że struktury danych są niekompatybilne. GA4 skupia się na zdarzeniach i parametrach jako głównych elementach zbierania danych, podczas gdy Universal Analytics używał bardziej tradycyjnego modelu opartego na sesjach i odsłonach stron. To sprawia, że przekształcenie danych między tymi systemami jest niemożliwe bez znacznych modyfikacji.
Czy do wdrożenia Google Analytics 4 trzeba zaangażować programistów?  ​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Wdrożenie Google Analytics 4 (GA4) może wymagać zaangażowania programistów, szczególnie w zależności od złożoności wymagań i specyfiki witryny lub aplikacji.

Oto kilka aspektów, które mogą wymagać wsparcia technicznego:
→ całą analitykę internetową rekomendujemy aby wdrażać z użyciem Google Tag Managera, które powinno być umieszczone na każdej stronie witryny. Warto aby był on dodany na twojej stronie internetowej
→ we wdrożeniu zdarzeń e-commerce bazujemy głównie na skryptach datalayer, które pozwalają na przekazywanie danych do Google Analytics oraz innych narzędzi marketingowych
Co to jest Google Tag Manager?​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Google Tag Manager (GTM) to bezpłatne narzędzie od Google, które umożliwia łatwe zarządzanie i wdrażanie tagów śledzenia oraz związanych z nimi kodów JavaScript. Dzięki niemu mamy możliwość stosunkowo łatwego edytowania niestandardowego kodu HTML na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej, bez potrzeby ingerencji w sam kod strony. Tagi te mogą być używane do zbierania danych analitycznych, śledzenia konwersji, uruchamiania kampanii remarketingowych, a także do innych celów marketingowych i optymalizacyjnych.

To właśnie z pomocą Google Tag Manager implementujemy GA4.
Dlaczego warto zaimplementować GA4 z Data Wolves?  ​
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Implementacja Google Analytics 4 (GA4) z firmą specjalizującą się w analityce internetowej, taką jak my, przynosi liczne korzyści. Posiadamy odpowiednie doświadczenie i specjalistyczną wiedzę, które zapewnią, że Twoje wdrożenie GA4 będzie nie tylko poprawne, ale również zoptymalizowane pod kątem osiągnięcia Twoich celów biznesowych.

Zapewniamy, że GA4 będzie skonfigurowany zgodnie z unikalnymi potrzebami Twojej firmy. Obejmuje to identyfikację kluczowych wskaźników wydajności (KPI), konfigurację niestandardowych zdarzeń i konwersji oraz optymalizację śledzenia użytkowników na różnych urządzeniach i platformach.
Jeśli masz więcej pytań lub po prostu chcesz skontaktować się z naszym zespołem, kliknij poniższy przycisk.
Napisz do nas
Napisz do nas
wojtek_bednarski
Cześć 👋 Tutaj Wojtek - założyciel Data Wolves.
Masz problemy z danymi lub konwersją? Zapraszam na bezpłatną konsultację.
Napisz do nas
Napisz do nas
Sprawdź, co mówią o nas nasi Klienci
gradient_data_wolves
joanna_zenker
“Data Wolves jest firmą nastawioną na skuteczne rozwiązywanie problemów. Wykonują bardzo dobrze swoją pracę, nierzadko przekraczając nasze oczekiwania.Ciężko znaleźć kogoś o tak szerokim zakresie kompetencji”
Joanna Zenker-Korzeniewska
Ekspert ds. SEO | Radio ZET
gradient_data_wolves
agatabekrycht
"Współpraca z Data Wolves przebiega zawsze efektywnie, sprawnie oraz na wysokim poziomie merytorycznym. Jedna z nielicznych agencji, która jest naprawdę ukierunkowana na poszukiwanie rozwiązań."
Agata Bekrycht
PPC | Nationale Nederlanden
gradient_data_wolves
client_data_wolves
"Profesjonalizm, życzliwość i chęć pomocy zespołu Data Wolves są godne podkreślenia. Od początku współpracy byli otwarci na nasze potrzeby, a wszystkie zadania wykonali terminowo i zgodnie z ustaleniami. Gorąco polecam!"
Adriana Lisowska
Head of Marketing | Dekoria
gradient_data_wolves
mat_zaleski
"Wspierają nas przy niestandardowych implementacjach Google Analytics, uzupełniając nasze kompetencje w obszarze analityki od A do Z oraz spełniając oczekiwania dotyczące projektu, a także dotrzymując terminów."
Mat Zaleski
Co-Founder | Webnomads
gradient_data_wolves
client_data_wolves
"Współpraca przebiegła bez zarzutów. Otrzymaliśmy pełną implementację GA4, a kiedy pojawiły się pytania, uzyskaliśmy wyczerpujące odpowiedzi. Implementacja została wykonana na czas, dlatego zdecydowanie polecamy."
Aleksander Adam
Brand Manager | Deepbreath
gradient_data_wolves
client_data_wolves
"Gdy mam jakiekolwiek wątpliwości związane z analityką, mogę skontaktować się z zaufanym partnerem. Data Wolves potrafi w rzetelny oraz prosty sposób wyjaśnić najbardziej skomplikowane zagadnienia analityczne."
Adrian Galak
PPC | Infermedica
interace-icon-arrow-right_data_wolves
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas abyśmy mogli poznać Twoje potrzeby. Pomożemy Ci w określeniu celów i indywidualnym dopasowaniu oferty.
wojtek_bednarski
gradient_data_wolves
logo-contiuumai-white_data_wolves
3x increase in their top-line revenue since Artifact.
interface-icon-chevron-down_data_wolves
Dziękujemy za przesłanie wiadomości!
Odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej to możliwe.
Coś poszło nie tak :( Spróbuj ponownie lub napisz do nas maila na kontakt@datawolves.pl
Daj się poznać!