• BEZPŁATNY AUDYT GA4
Logo
  • Analityka Internetowa
    • Konfiguracja Google Analytics 4
    • Wdrożenie Cookie banner i Consent Mode (2.0)
    • Wdrożenie GTM Server-Side
    • Konsultacje analityczne
    • Szkolenia Google Analytics
  • O nas
  • Blog
  • Klienci
  • Kontakt
  • English
BEZPŁATNY AUDYT

Blog

  • Home
  • Blog

[GA4] Wdrożenie Google Analytics 4. Przewodnik dla każdego.

STICKY POST
  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Google Analytics 4

Wdrożenie Google Analytics 4. Przewodnik dla każdego.   Właściwe wdrożenie Google Analytics 4 może zapewnić cenne informacje na temat użytkowników strony internetowej, pomóc zoptymalizować strategię marketingową i finalnie prowadzić do zwiększenia efektywności biznesowej.   Google Analytics 4 to najnowsza odsłona najpopularniejszego na świecie narzędzia analitycznego. Nie jest tylko ulepszoną wersją poprzednika, ale zupełnie nowym podejściem […]

Czytaj więcej

[GA4] Domyślne grupy kanałów w Google Analytics 4. Analiza ruchu.

  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Wdrożenie Google Analytics 4

Domyślne grupy kanałów w Google Analytics 4. Analiza ruchu. Grupy kanałów w Google Analytics 4 zostały zaprojektowane tak, by umożliwić marketerom i analitykom szybkie rozpoznanie głównych źródeł ruchu, dzięki czemu łatwiej jest analizować dane w spójny sposób. W GA4, domyślne grupy kanałów obejmują najpopularniejsze typy źródeł ruchu, które odpowiadają za większość odwiedzin na stronach internetowych. […]

Czytaj więcej

[GA4] Identyfikator pomiaru w Google Analytics

  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Wdrożenie Google Analytics 4

Identyfikator pomiaru w Google Analytics Jednym z kluczowych elementów konfiguracji Google Analytics jest tzw. identyfikator pomiaru (Measurement ID). Identyfikator pomiaru to unikalny kod, który identyfikuje i łączy dane z Twojej witryny lub aplikacji mobilnej z kontem Google Analytics 4. Znajdziesz go w formacie zaczynającym się od litery „G” (np. G-XXXXXX). Podczas konfiguracji GA4, przypisanie odpowiedniego […]

Czytaj więcej

Zdarzenia w Google Analytics 4

  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Wdrożenie Google Analytics 4

Śledzenie zdarzeń w Google Analytics 4 – wszystko, co musisz wiedzieć. Dla właścicieli stron i specjalistów ds. marketingu, prawidłowa konfiguracja Google Analytics wraz ze zdarzeniami jest kluczowa, aby uzyskać pełny obraz efektywności działań i zoptymalizować ścieżki użytkowników. W artykule znajdziesz omówienie różnych rodzajów zdarzeń w GA4, dowiesz się, jak konfigurować niestandardowe zdarzenia, i poznasz najlepsze […]

Czytaj więcej

Data Layer w analityce internetowej. Poradnik

  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Wdrożenie Google Analytics 4

Data Layer w analityce internetowej. Poradnik Data Layer wykorzystujemy między innymi przy wdrożeniu Google Analytics 4. Jest jednym z fundamentów skutecznej oraz zaawansowanej implementacji narzędzi analitycznych na stronie internetowej. Data layer czyli warstwa danych umożliwia zbieranie i przekazywanie precyzyjnych informacji o działaniach użytkowników na stronie internetowej. W tym artykule omówimy, czym jest data layer, jak […]

Czytaj więcej

Konwersje rozszerzone w Google Ads. Kompletny przewodnik dla marketerów

  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Wdrożenie Google Analytics 4

Konwersje rozszerzone w Google Ads: Kompletny przewodnik dla marketerów. Google Ads stale wprowadza nowe funkcje, które mają na celu poprawę śledzenia i raportowania wyników kampanii płatnych. Jedną z takich funkcjonalności są konwersje rozszerzone.  Dokładność danych jest kluczowa dla optymalizacji kampanii reklamowych. Im więcej danych posiadamy na temat użytkowników realizujących konwersje na naszym serwisie tym lepiej […]

Czytaj więcej

TCF 2.2: co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć.

  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Cookies

TCF 2.2: co to jest? Wszystko, co musisz o tym wiedzieć! TCF 2.2 czyli Transparent & Consent Framework opracowany przez Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) to standard zaprojektowany do ułatwienia wydawcom, reklamodawcom i innym podmiotom branży technologii reklamowych zarządzaniem zgodami użytkowników w sposób zgodny RODO i innymi przepisami o ochronie prywatności danych. Jest bezpośrednio powiązany […]

Czytaj więcej

Digital Markets Act (DMA) a analityka internetowa

  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Cookies

Digital Markets Act (DMA). Co to jest? Digital Markets Act (DMA) stanowi przełomową inicjatywę Unii Europejskiej, mającą na celu regulację działań wielkich platform cyfrowych, określanych mianem „bramkarzy” (ang. gatekeepers). Celem DMA jest promowanie uczciwej konkurencji i innowacji na rynku cyfrowym, zapewniając jednocześnie większą ochronę konsumentów. Przepisy Digital Markets Act mają na celu zrównoważenie pola gry pomiędzy […]

Czytaj więcej

Cookiebot. Kompletne narzędzie do zarządzania plikami cookie.

  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Cookies

Cookiebot. Narzędzie do zarządzania plikami cookie. W dobie cyfryzacji, gdzie prywatność danych jest kluczowym elementem dobrobytu cyfrowego, wdrożenie Cookie Banner jest niezbędne dla każdej strony internetowej. Jednym z takich narzędzi, które znacznie uprościło proces zarządzania plikami cookie, jest Cookiebot.  Jako kompleksowe rozwiązanie, Cookiebot nie tylko pomaga witrynom internetowym w przestrzeganiu przepisów o ochronie prywatności, takich jak […]

Czytaj więcej

Wdrożenie Cookie Bannerów: Najczęstsze błędy i jak ich uniknąć

  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Cookies

Wdrożenie Cookie Bannerów: Najczęstsze błędy i jak ich uniknąć Cookie Banner to rozwiązanie stosowane na stronach internetowych, które informuje użytkowników o wykorzystaniu plików cookie na stronie. Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na urządzeniu użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Mogą one służyć do różnych celów, takich jak zapamiętywanie preferencji użytkownika, umożliwianie funkcji […]

Czytaj więcej

Cookies: czym są i jak kształtują internet. Zgodność z prawem.

  • Autor Wojciech Bednarski
  • W kategorii Cookies

Pliki cookies: czym są, jak kształtują internet oraz co to oznacza dla prywatności ? Pliki cookies, inaczej ciasteczka, to małe fragmenty informacji wysyłane przez strony internetowe i zapisywane na urządzeniu użytkownika, które następnie są odczytywane przez serwer podczas każdej kolejnej wizyty. Zostały one stworzone, aby umożliwić stronom internetowym zapamiętywanie pewnych informacji o użytkowniku, takich jak […]

Czytaj więcej
  • 1
  • 2

Umów się na bezpłatną konsultację!

    O Data Wolves

    Należymy do grona nielicznych agencji w Polsce, które specjalizują się w analityce internetowej. Nasi certyfikowani specjaliści oferują kompleksowe wsparcie w zakresie: implementacji narzędzi, dostosowaniu strony do aktualnych przepisów prawnych, a także zapewniają konsultacje i prowadzą szkolenia. Wierzymy, że analityka internetowa to pierwszy krok do zwiększenia przychodów oraz rozwoju każdego biznesu.

    Analityka Internetowa

    • Konfiguracja Google Analytics 4
    • Wdrożenie Cookie banner i Consent Mode (2.0)
    • Wdrożenie GTM Server-Side
    • Konsultacje analityczne
    • Szkolenia Google Analytics

    Agencja

    • O nas
    • Nasi klienci
    • Współpraca
    • Blog
    • Kontakt
    • Regulaminy

    Skontaktuj się z nami

    • Gdzie nas znaleźć?

      Kolejowa 45/143 01-210 Warszawa
    • EMAIL

      kontakt@datawolves.pl
    • TELEFON

      ‭+48 515 166 748‬

    © Copyright 2023 By Data Wolves

    Logo
    Polityka prywatności oraz cookies