[GA4] Wdrożenie Google Analytics 4. Przewodnik dla każdego.
Wdrożenie Google Analytics 4. Przewodnik dla każdego. Właściwe wdrożenie Google Analytics 4 może zapewnić cenne informacje na temat użytkowników strony internetowej, pomóc zoptymalizować strategię marketingową i finalnie prowadzić do zwiększenia efektywności biznesowej. Google Analytics 4 to najnowsza odsłona najpopularniejszego na świecie narzędzia analitycznego. Nie jest tylko ulepszoną wersją poprzednika, ale zupełnie nowym podejściem […]
Czytaj więcej[GA4] Domyślne grupy kanałów w Google Analytics 4. Analiza ruchu.
Domyślne grupy kanałów w Google Analytics 4. Analiza ruchu. Grupy kanałów w Google Analytics 4 zostały zaprojektowane tak, by umożliwić marketerom i analitykom szybkie rozpoznanie głównych źródeł ruchu, dzięki czemu łatwiej jest analizować dane w spójny sposób. W GA4, domyślne grupy kanałów obejmują najpopularniejsze typy źródeł ruchu, które odpowiadają za większość odwiedzin na stronach internetowych. […]
Czytaj więcej[GA4] Identyfikator pomiaru w Google Analytics
Identyfikator pomiaru w Google Analytics Jednym z kluczowych elementów konfiguracji Google Analytics jest tzw. identyfikator pomiaru (Measurement ID). Identyfikator pomiaru to unikalny kod, który identyfikuje i łączy dane z Twojej witryny lub aplikacji mobilnej z kontem Google Analytics 4. Znajdziesz go w formacie zaczynającym się od litery „G” (np. G-XXXXXX). Podczas konfiguracji GA4, przypisanie odpowiedniego […]
Czytaj więcejZdarzenia w Google Analytics 4
Śledzenie zdarzeń w Google Analytics 4 – wszystko, co musisz wiedzieć. Dla właścicieli stron i specjalistów ds. marketingu, prawidłowa konfiguracja Google Analytics wraz ze zdarzeniami jest kluczowa, aby uzyskać pełny obraz efektywności działań i zoptymalizować ścieżki użytkowników. W artykule znajdziesz omówienie różnych rodzajów zdarzeń w GA4, dowiesz się, jak konfigurować niestandardowe zdarzenia, i poznasz najlepsze […]
Czytaj więcejData Layer w analityce internetowej. Poradnik
Data Layer w analityce internetowej. Poradnik Data Layer wykorzystujemy między innymi przy wdrożeniu Google Analytics 4. Jest jednym z fundamentów skutecznej oraz zaawansowanej implementacji narzędzi analitycznych na stronie internetowej. Data layer czyli warstwa danych umożliwia zbieranie i przekazywanie precyzyjnych informacji o działaniach użytkowników na stronie internetowej. W tym artykule omówimy, czym jest data layer, jak […]
Czytaj więcejKonwersje rozszerzone w Google Ads. Kompletny przewodnik dla marketerów
Konwersje rozszerzone w Google Ads: Kompletny przewodnik dla marketerów. Google Ads stale wprowadza nowe funkcje, które mają na celu poprawę śledzenia i raportowania wyników kampanii płatnych. Jedną z takich funkcjonalności są konwersje rozszerzone. Dokładność danych jest kluczowa dla optymalizacji kampanii reklamowych. Im więcej danych posiadamy na temat użytkowników realizujących konwersje na naszym serwisie tym lepiej […]
Czytaj więcejTCF 2.2: co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć.
TCF 2.2: co to jest? Wszystko, co musisz o tym wiedzieć! TCF 2.2 czyli Transparent & Consent Framework opracowany przez Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) to standard zaprojektowany do ułatwienia wydawcom, reklamodawcom i innym podmiotom branży technologii reklamowych zarządzaniem zgodami użytkowników w sposób zgodny RODO i innymi przepisami o ochronie prywatności danych. Jest bezpośrednio powiązany […]
Czytaj więcejDigital Markets Act (DMA) a analityka internetowa
Digital Markets Act (DMA). Co to jest? Digital Markets Act (DMA) stanowi przełomową inicjatywę Unii Europejskiej, mającą na celu regulację działań wielkich platform cyfrowych, określanych mianem „bramkarzy” (ang. gatekeepers). Celem DMA jest promowanie uczciwej konkurencji i innowacji na rynku cyfrowym, zapewniając jednocześnie większą ochronę konsumentów. Przepisy Digital Markets Act mają na celu zrównoważenie pola gry pomiędzy […]
Czytaj więcejCookiebot. Kompletne narzędzie do zarządzania plikami cookie.
Cookiebot. Narzędzie do zarządzania plikami cookie. W dobie cyfryzacji, gdzie prywatność danych jest kluczowym elementem dobrobytu cyfrowego, wdrożenie Cookie Banner jest niezbędne dla każdej strony internetowej. Jednym z takich narzędzi, które znacznie uprościło proces zarządzania plikami cookie, jest Cookiebot. Jako kompleksowe rozwiązanie, Cookiebot nie tylko pomaga witrynom internetowym w przestrzeganiu przepisów o ochronie prywatności, takich jak […]
Czytaj więcejWdrożenie Cookie Bannerów: Najczęstsze błędy i jak ich uniknąć
Wdrożenie Cookie Bannerów: Najczęstsze błędy i jak ich uniknąć Cookie Banner to rozwiązanie stosowane na stronach internetowych, które informuje użytkowników o wykorzystaniu plików cookie na stronie. Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na urządzeniu użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Mogą one służyć do różnych celów, takich jak zapamiętywanie preferencji użytkownika, umożliwianie funkcji […]
Czytaj więcejCookies: czym są i jak kształtują internet. Zgodność z prawem.
Pliki cookies: czym są, jak kształtują internet oraz co to oznacza dla prywatności ? Pliki cookies, inaczej ciasteczka, to małe fragmenty informacji wysyłane przez strony internetowe i zapisywane na urządzeniu użytkownika, które następnie są odczytywane przez serwer podczas każdej kolejnej wizyty. Zostały one stworzone, aby umożliwić stronom internetowym zapamiętywanie pewnych informacji o użytkowniku, takich jak […]
Czytaj więcej