Thumb
100
+
Konfiguracji GA4

Wdrożenie Google Analytics 4

Google Analytics 4 to najnowsze rozwiązanie analityczne od Google dostępne dla każdej firmy działającej online. Narzędzie do analityki internetowej pomaga w mierzeniu ruchu i poznawaniu zachowań użytkowników na serwisach i sklepach internetowych. W tym celu GA4 używa danych opartych na zdarzeniach.

  • Postaw na doświadczenie

    Przeprowadziliśmy już kilkadziesiąt różnych konfiguracji Google Analytics 4 na stronach usługowych oraz sklepach internetowych. Pracowaliśmy zarówno na małych serwisach oraz takich, które mają kilka milionów użytkowników dziennie.

  • Zaufaj specjalistom

    Jeszcze nie spotkaliśmy się z konfiguracją Google Analytics, w której nie trzeba było czegoś poprawić. Tylko rzetelne dane pozwalają efektywnie rozwijać biznes.

Dlaczego zostało wdrożone nowe narzędzie Google Analytics 4?

Obecna wersja Google Analytics – Universal, została wprowadzona w 2012 roku. W ciągu tych 10 lat zmienił się nie tylko marketing internetowy, ale również analityka stała się dużo bardziej skomplikowana. Zmiana siły ciężkości z urządzeń desktopowych na mobilne, pojawienie się nowych regulacji prawnych – to tylko niektóre z argumentów wpływających na niedostosowanie Universala do aktualnych standardów. Właśnie dlatego zrezygnowano z aktualizacji GA Universal. Jedynie przemodelowanie sposobu działania narzędzia mogło być odpowiedzią na zmieniającą się rzeczywistość.

Pamiętaj, że jedynie poprawna konfiguracja Google Analytics 4 podejmowanie właściwych decyzji biznesowych.

fILARY dZIAŁANIA NARZĘDZIA

Fundamenty Google Analytics 4

UŻYTKOWNICY

Google Analytics 4 daje lepsze możliwości analizy zachowań użytkownika na wielu poziomach. Wdrożenie zaawansowane zdarzeń pozwoli poznać potencjalnych klientów.

Icon

SKUTECZNOŚĆ STRONY

Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 pozwala efektywnie zoptymalizować ścieżkę zakupową na stronie oraz jej pozostałe elementy.

Icon

WZROST PRZYCHODÓW

Lepsze poznanie użytkowników a następnie poprawa skuteczności strony pozwoli ci stale pracować nad wzrostem przychodów generowanych dzięki stronie internetowej.

Icon
KLUCZOWE ZMIANY

Wykorzystaj nowe możliwości Google Analytics 4​

Nowa wersja Google Analytics jest największą dotychczasową rewolucją google’owskiego narzędzia. GA4 jest oparta na zupełnie nowym modelu danych. W porównaniu ze swoim poprzednikiem tak zwana Czwórka jest bardziej czuła na ochronę prywatności, co jest odpowiedzią na otoczenie prawne. Poprawna konfiguracja Google Analytics 4 umożliwia wielowymiarowe badanie zachowań użytkowników, korzystających z różnych urządzeń, co gwarantuje szczegółowe i wiarygodne dane.

Napisz do nas

Nowy model danych

Czwórka opiera się wyłącznie na zdarzeniach – znane z Universal Analytics odsłony również trafiły teraz do kategorii zdarzeń.

Rzadsze próbkowanie

Raporty otrzymywane z Google Analytics 4 są w pełni oparte na danych, ponieważ są próbkowane dużo rzadziej, niż miało to miejsca w Universalu.

Większe możliwości analiz

W GA4 będziesz mógł dostosować narzędzie oraz raporty do swoich zindywidualizowanych potrzeb biznesowych. Korzystanie z Czwórki umożliwia tworzenie raportów „szytych na miarę” w oparciu m.in. o kohorty, rozbudowane lejki czy też ścieżki użytkownika. 

Podejście do użytkownika

W Google Analytics 4 priorytet w analizie danych został całkowicie zmieniony. Teraz to użytkownik jest głównym ogniwem. W Universalu najważniejszym parametrem była sesja, do której przypisywani byli użytkownicy, liczby odsłon oraz zdarzenia.

ZAUFALI NAM

Sprawdź, z kim współpracujemy​

referencje

Sprawdź, co mówią o nas nasi Klienci

Shape
skontaktuj się z nami

Napisz do nas i sprawdź, co możemy zrobić dla Twojego biznesu




    Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu jest Wojciech Bednarski Data Wolves. Dane będą przetwarzane są w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

    Dane kontaktowe

    Telefon, mail, czy formularz? Wybierz sposób kontaktu najwygodniejszy dla Ciebie.

    Numer telefonu

    ‭+48 515 166 748‬

    Shape

    Co to jest Google Analytics 4

    Google Analytics 4 jest to najnowsze rozwiązanie analityczne od Google dostępne dla każdej firmy działającej online. Pozwala ono analizować dane dotyczące ruchu na stronach internetowych. Wnioski z analiz powinny być podstawą optymalizacji strony internetowej pod kątem przychodów.

    Czy Google Analytics 4 jest darmowe?

    Tak! Google Analytics 4 jest narzędziem darmowym oferowanym przez firmę Google. W przypadku dużych serwisów internetowych warto przeanalizować zakup licencji Google Analytics 360.

    Do kiedy należy skonfigurować Google Analytics 4?

    Jak najszybciej! Dane w Google Analytics Universal (obecna wersja) przestaną być przetwarzane 1 lipca 2023. Jeśli nadal nie masz wdrożonej nowej wersji to niestety nie będziesz mógł skorzystać np. z porównania danych rok do roku.

    Jak skonfigurować Google Analytics 4?

    W przypadku samodzielnej implementacji zapoznaj się szczegółowo z dokumentacją Google. Zachęcamy jednak do skorzystania z usług profesjonalistów. Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z sytuacją gdzie wszystko było wdrożone poprawnie u naszych klientów.