Bezpłatny
audyt Google Analytics 4

U każdego Klienta, który rozpoczyna z nami współpracę, mając wdrożony Google Analytics na swojej stronie internetowej, przeprowadzamy audyt implementacji narzędzia. Dzięki temu przeanalizowaliśmy ponad kilkadziesiąt wdrożeń GA i jeszcze nie spotkaliśmy się z sytuacją, w której nie należało poprawić konfiguracji.

Poprawne wdrożenie Google Analytics to pierwszy krok w celu właściwego podejmowania decyzji biznesowych oraz poznania użytkowników, których pozyskujesz na swój serwis internetowy.
Dowiedz się więcej
Dowiedz się więcej
Usługa zrealizowana dla:
i innych
+100
Zakończonych sukcesem wdrożeń
Dlaczego warto zdecydować się na darmowy audyt Google Analytics 4?
Istnieje wiele czynników, które mogą mieć wpływ na jakość danych gromadzonych w narzędziach analitycznych. Nawet najmniejsza zmiana wprowadzona na stronie internetowej, może mieć wpływ na ich rzetelność. Nieuniknione jest jednak to, że wraz z rozwojem serwisu jakość danych ulega pogorszeniu, a wraz z tym, niezawodność generowanych raportów i analiz.

Poznaj naszą ofertę i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
Napisz do nas
Napisz do nas
konfiguracja_ga4
Sprawdzisz, czy nie narażasz się na kary finansowe

Bezpłatny audyt wskaże błędy, które mogą prowadzić do naruszeń prawa i kar finansowych – zadbaj o legalność swojej analityki.
Upewnisz się, że pracujesz na jakościowych danych.

Zidentyfikujemy błędy w zbieraniu danych i zapewnimy Ci rzetelne źródło informacji do podejmowania decyzji biznesowych.
Wykorzystasz potencjał Google Analytics 4.

Sprawdzimy, czy GA4 jest poprawnie skonfigurowane, abyś w pełni wykorzystywał jego możliwości i podejmował decyzje oparte na danych
Proces weryfikacji danych.
Sprawdź, co zweryfikujemy podczas audytu GA4
Wdrożenie kodów śledzących
Zweryfikujemy poprawność wdrożenia skryptów analitycznych. Ich obecność na każdej stronie serwisu.
Zbieranie danych
Sprawdzimy czy odpowiednio filtrujesz dane. Ocenimy zgodność z regulaminem PII. Przeanalizujemy przypisywanie danych do źródeł ruchu.
Wymogi prawne
Zweryfikujemy czy Twoja strona jest dostosowana do wymogów prawnych w aspekcie wdrożenia narzędzi analitycznych.
Zliczanie konwersji i danych e-commerce
W Google Analytics 4 priorytet w analizie danych został całkowicie zmieniony. Teraz to użytkownik jest głównym ogniwem. W Universalu najważniejszym parametrem była sesja, do której przypisywani byli użytkownicy, liczby odsłon oraz zdarzenia.
Najczęściej zadawane pytania​
Na czym polega bezpłatny audyt analityki?
chevron down icon
Bezpłatny audyt analityki to szczegółowa analiza wdrożenia narzędzi takich jak Google Analytics 4, Google Tag Manager czy Consent Mode. Sprawdzamy, czy dane zbierane są poprawnie, czy wdrożenia są zgodne z wymogami prawnymi (np. RODO) oraz czy narzędzia raportują to, co rzeczywiście dzieje się na Twoim serwisie. Efektem audytu jest raport z wykrytymi błędami i praktycznymi rekomendacjami naprawczymi.
Czy audyt jest naprawdę darmowy?
chevron down icon
Tak – nasz audyt jest w pełni bezpłatny i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami. To nasz sposób na pokazanie Ci wartości, jakie niesie dobrze wdrożona analityka internetowa. Wierzymy, że rzetelne dane to fundament skutecznych działań marketingowych. Dzięki audytowi zyskujesz pewność, że Twoje decyzje opierają się na sprawdzonych informacjach, a nie domysłach.
Jakie narzędzia sprawdzacie w ramach audytu?
chevron down icon
W ramach audytu analizujemy przede wszystkim konfigurację Google Analytics 4, w tym strukturę zdarzeń, ustawienia konwersji oraz poprawność implementacji przez Google Tag Managera. Dodatkowo weryfikujemy, czy zbieranie danych odbywa się zgodnie z wytycznymi RODO – zwłaszcza pod kątem implementacji mechanizmów zgody (Consent Mode). W razie potrzeby sprawdzamy również inne narzędzia, np. Hotjar czy Meta Pixel.
Czy potrzebujecie dostępu do moich kont?
chevron down icon
W większości przypadków potrzebujemy dostępu do Google Analytics 4 oraz możliwość skorzystania z trybu podglądu w GTM. Każdy przypadek traktujemy indywidualnie – jeśli do pełnej diagnozy konieczne są dodatkowe dane, skontaktujemy się z Tobą i jasno określimy, co jest potrzebne oraz dlaczego. Działamy transparentnie i bezpiecznie.

Co ważne – na życzenie podpisujemy umowę o poufności (NDA). Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych i nie wykorzystujemy ich poza zakresem audytu. Twoje dane biznesowe pozostają u Ciebie i są chronione.
Ile trwa przygotowanie audytu?
chevron down icon
Standardowo przygotowanie audytu zajmuje od 4 do 6 dni roboczych od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych dostępów i informacji. Jeśli potrzebujesz pilnej analizy – daj znać, postaramy się dopasować termin do Twoich potrzeb. Każdy raport przygotowujemy ręcznie, z uwzględnieniem specyfiki danego serwisu – nie korzystamy z automatycznych checklist.
Co otrzymam po audycie Google Analytics 4?
chevron down icon
Otrzymasz raport zawierający listę wykrytych błędów i ryzyk (np. prawnych lub biznesowych), ocenę jakości danych oraz zestaw praktycznych rekomendacji wdrożeniowych. Raport przygotowujemy w przejrzystej formie – tak, aby był zrozumiały zarówno dla osób technicznych, jak i dla marketerów. Możesz wykorzystać go samodzielnie lub powierzyć nam wdrożenie zmian.
Dla kogo jest audyt GA4?
chevron down icon
Audyt dedykujemy wszystkim, którzy korzystają z danych analitycznych w marketingu, sprzedaży lub zarządzaniu stroną – od właścicieli sklepów internetowych, przez marketerów, aż po zespoły IT i analityków. Jeśli nie masz pewności, czy Twoje dane są wiarygodne, a Twoje decyzje oparte na faktach – ten audyt pozwoli Ci to zweryfikować i zyskać kontrolę nad danymi.
Co otrzymam po audycie Google Analytics 4?
chevron down icon
Otrzymasz raport zawierający listę wykrytych błędów i ryzyk (np. prawnych lub biznesowych), ocenę jakości danych oraz zestaw praktycznych rekomendacji wdrożeniowych. Raport przygotowujemy w przejrzystej formie – tak, aby był zrozumiały zarówno dla osób technicznych, jak i dla marketerów. Możesz wykorzystać go samodzielnie lub powierzyć nam wdrożenie zmian.
Co otrzymam po audycie Google Analytics 4?
chevron down icon
Otrzymasz raport zawierający listę wykrytych błędów i ryzyk (np. prawnych lub biznesowych), ocenę jakości danych oraz zestaw praktycznych rekomendacji wdrożeniowych. Raport przygotowujemy w przejrzystej formie – tak, aby był zrozumiały zarówno dla osób technicznych, jak i dla marketerów. Możesz wykorzystać go samodzielnie lub powierzyć nam wdrożenie zmian.
Czy po audycie mogę liczyć na wsparcie przy wdrożeniu zmian?
chevron down icon
Oczywiście. Jeśli raport z audytu wykaże nieprawidłowości, a Ty zdecydujesz się działać, możemy przejąć cały proces wdrożeniowy lub wspierać Twój zespół techniczny. Proponujemy konkretne rozwiązania, ustalamy harmonogram i dostarczamy gotowe wdrożenia. Naszym celem jest nie tylko diagnoza, ale realna poprawa jakości Twojej analityki.
Jeśli masz więcej pytań lub po prostu chcesz skontaktować się z naszym zespołem, kliknij poniższy przycisk.
Napisz do nas
Napisz do nas
Dołącz do grona klientów, którzy posiadają rzetelne dane i potrafią je wykorzystać
Sprawdź, co mówią o nas nasi Klienci
“Data Wolves jest firmą nastawioną na skuteczne rozwiązywanie problemów. Wykonują bardzo dobrze swoją pracę, nierzadko przekraczając nasze oczekiwania.Ciężko znaleźć kogoś o tak szerokim zakresie kompetencji”
Joanna Zenker-Korzeniewska
Ekspert ds. SEO | Radio ZET
right arrow icon
1
2
3
4
5
6
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas abyśmy mogli poznać Twoje potrzeby. Pomożemy Ci w określeniu celów i indywidualnym dopasowaniu oferty.
wojtek_bednarski
3x increase in their top-line revenue since Artifact.
chevron down icon
Dziękujemy za przesłanie wiadomości!
Odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej to możliwe.
Coś poszło nie tak :( Spróbuj ponownie lub napisz do nas maila na kontakt@datawolves.pl
Daj się poznać!