O marce
Hexeline to polska marka prêt‑à‑porter, obecna na rynku od 1981 roku. Tworzy limitowane kolekcje odzieży damskiej, skierowane do eleganckich, świadomych i wymagających kobiet, które cenią minimalizm, jakość oraz perfekcyjne wykończenie. Sprzedaż prowadzona jest zarówno online, jak i w salonach stacjonarnych w Polsce oraz za granicą (m.in. Belgia, Włochy).
Kluczowe wyzwanie
Migracja sklepu na nową platformę Shopware niosła za sobą wysokie ryzyko: utratę danych analitycznych i marketingowych, zerwaną ciągłość zbierania informacji czy też problemy z optymalizacją kampanii.
Z perspektywy analitycznej migracja to jeden z najtrudniejszych momentów w cyklu życia serwisu. Często prowadzi do nieodwracalnych błędów, takich jak utrata danych historycznych, błędy w integracji narzędzi, źle działające tagi marketingowe czy brak zgodności z narzędziami reklamowymi. Konsekwencją może być pogorszenie skuteczności kampanii i brak możliwości podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
Hexeline potrzebowało partnera, który nie tylko przeprowadzi ich przez ten proces, ale również podniesie jakość danych i stworzy solidne fundamenty pod rozwój działań marketingowych i analitycznych.